الأربعاء، مارس ٢٦، ٢٠٠٨

ناس معديّة




أنا مش عارف يا جماعة هوا ألماني إزاي بس إنتو عارفين طبعا إن جامعتنا مش بتتعامل غير مع الخبراء الألمان بس هوا ممكن يكون إتخرج من جامعة بطليموس الأول بعد الأيزو وطبعا بكالريوس بطليموس الأول بيدي لقب "خبير ألماني" ..يعني كلها كام سنة وتسمعو عن الخبير الألماني الجعرّ والخبير الألماني أبو رمّانة.. ممكن جدا برضه يكون معاه شيت 560 I C اللي بيدي لقب "خبير ألماني" ودا حاجة زي الزمالة كدا للي إتخرج قبل الأيزو وعايز لقب خبير ألماني بيقدم ورقه ويحضر 6670 محاضرة باثولوجي متتالية يتم توزيع الشيت في واحدة منها ممكن جدا يغيب فيها ويعيد الكورس تاني..





برضه دا دكتور معجزة إتخرج من طب أسنان الزقازيق اللي مافهاش طب أسنان.. بس للأسف ما اتعينش في الكلية بعد حصوله علي ترتيب "التاني" مع أنه بالتأكيد الطالب الوحيد في الكلية.
ممكن الراجل دا يكون زميلنا ولما لقي المناهج كلها "حشو" و الدراسة بتعتمد علي الـ "ضروس" الخصوصية إفتكر نفسه في طب اسنان لكن أنا أستبعد الإحتمال دا لإنه في الحالة دي كان فتح مزرعة فراخ.
لذا الإحتمال الأوقع أن يكون من البعد الخامس وأكيد طبعا في البعد الخامس جامعة الزقازيق فيها طب أسنان وأكيد جه هنا عن طريق شيت 718 GD النادر الذي يتيح الإنتقال بين الأبعاد وهكذ فكما أن بعض الأطباء لديهم عيادة في الزقازيق وأخري في إحدي القري المجاورة مثل كفر العلاولة , فإن هذا الطبيب بحصوله علي الشيت 718 GD أصبح لديه عيادتان , واحدة في الفلل والتانية في البعد الخامس.

الجعرّ


هناك ٧ تعليقات:

ftafeet يقول...

ههههههههه
لا بجد جماده جداااااااا حكايه الخبير الالمانى دى
وكلو كوم ان بجد مافيش طب اسنان فى جامعه الزقازيق ياخرااااااااابى بجد
يافضيحه ههههههههههههه لا بجد صوره فظيييعه انا مبطلتش ضحك

تسلم ايديكو

البلوج هاااايل بجد


نونااا

د/اجدع بنوته يقول...

والله ياجماعه انتو بتقفشوا حجات

جامده اوى اوى طب اسنان الزقازيق ده

ههههههههههههههههههههههههههههههه

اكيد فعلا جاى م البعد الخامس

تعيشوا وتقفشوا ياجماعه

غير معرف يقول...

بوست رائع كالعاده طبعا
man.eff.

غير معرف يقول...

انتوا فين من زمان يارجاله حمدالله عالسلامه

سنووايت يقول...

ههههههههههههههه

بجد لا تعليق

مطرح ما ترسى....دقلها يقول...

انا متوقع لو الدكتور ده شاف البوست
هيولع فيك ويولع فى المدونة

امتى بقى الواحد يخلص عشان يبقى الخبير الالمانى كريمى

ههههههههه
تحياتى

Ibraheem يقول...

و ايه يعني لما دكتور مصري يكون عاش في المانيا و اخد جنسيتها و بقي خبير الماني يا اما عشان معاه الجنسيه يا اما عشان اتعلم هناك و بيشتغل هناك
و كمان اللي مش تعرفه ان مستشفي جامعة الزقازيق فيه قسم في العيادات لامراض الفم و الاسنان و بيعين الدكاتره عادي و بيبقي ليه رئيس قسم و بيبقى فيه دكاتره

من الاخر كل سنه و انت طيب و زي ما شفت النظره المتعمقه للامور بتوضح كل حاجه و ان كانت مصر هي بلد اللامعقول و اللامنطق