الاثنين، يونيو ١٦، ٢٠٠٨

خربشة ليالي الامتحان


نظري وشفوي وورقتين عملي..

وكتاب عويل..طويل..يجيب أجلي..

بأة بعد ماكنت أزاكر لجل إمتياز..

تصير مقبول منتهي أملي..؟؟

الجعرّ

هناك ١٣ تعليقًا:

غير معرف يقول...

,عجبى


يابنى انت مش عارف قيمتك

دكتور بهــدوء يقول...

ربنا يستررررر
وماتوصلش كده
إهيء إهيء

غير معرف يقول...

فى خطأ مطبعى:4ورقات عملى خليك اكثر دقة....ثم الحمد لله انها تيجى على مقبول انا كنت ناوى على انى اخد فرصة تانية فى الصيف(M.w).

غير معرف يقول...

مقبول

والله كويس

أنا كنت بادعي ربنا ما اشيلهاش

بس علشان ما ازاكرهاش تاني

الحمد لله ربنا سترها

عقبال الشفوي

د/اجدع بنوته يقول...

لا دى مش خربشه ..

ده نحت ف الصخر ..

غير معرف يقول...

يالى كنت على دفعته الاول او التانى....
تلقى المقبول مش طيله ويطلعلك لسانه....
ياما قلت من الاول حذاكر ومن تانى.....
اوصل لاخر السنة الائى نفسى تايه.....
ألف من كتاب "كوميونتى"للكاتب التانى.....
آعد اخطط وارسم واخفظ فى الوانه...
(M.W)

Unknown يقول...

معلش كلنا لها .. عادي و آدي حال الدنيا .. ربنا معاك و ربنا يستر علي النتيجة

ابقي ادعيلي معاك :)

ياسمين

نوته و قلم

bastokka طهقانة يقول...

و النتيجة اية؟

يا رب تنجح يا تتح


اوروفوار

Sara يقول...

ايه ياعم الشعر ده كله
اكيد مالغلب
ربنا معاكوا

Sara يقول...

ايه ياعم الشعر ده كله
اكيد مالغلب
ربنا معاكوا

Sara يقول...

ايه ياعم الشعر ده كله
اكيد مالغلب
ربنا معاكوا

غير معرف يقول...

You these things, I have read twice, for me, this is a relatively rare phenomenon!
Personalized Signature:常州麻将,常州三打一,常州攻主,常州斗地主,常州4人升级

غير معرف يقول...

longing25800