الثلاثاء، أبريل ٠٨، ٢٠٠٨

فوازير الراوند الجديد



هتجيني وتحضر بالجزمة
وهتسمع شرح مالوش لازمة
تأخيرك دا مصيبة كبيرة
وغيابك يعملّلك أزمة

* * * * *
أنا راجل بشرح ديناميكي
أنا راجل حربي وتكتيكي
معلومتي.. من ماجد أو ميكي
وأول ما بخطي لجوة..
الباب يقفل توماتيكي

* * * * *
بتكلم ولا عمري بخلّص
ولا أسيبك من غير ماتفيّص
ويا إما بخرّف يا بهجّص
درجاتك كلها بالسالب ..
والبارتسيبيشن بالمينص

* * * * *

يا تري أنا في راوند إيـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه؟؟

الجعرّ

هناك ٨ تعليقات:

غير معرف يقول...

اقول ياعمو والنبى اقول

حضرتك فى راوند الحونكولولو

khobayb يقول...

سعادتك كل الراوندات كده أساسا ..

بس حيث إنك بتقول : بارتيسيبيشن ..

يبقى ......

zordeak يقول...

هههههههههههههههه

كوميونيتى اكيييييد


الحمد لله ربنا نجانا منه ومن امثاله

تعيش وتاخد غيرها

:d

zordeak يقول...

انا قريت البلوج بتاعكو كله دلوقتى

بلووج فاااجر

كان تايه عنى فين من زمان

وكمان طب الزقازيق زى حالاتى

مرحى يا شباب

هههههههههههه

الكلية دى طلعت كمية مدونين اكتر من اى حتة فى مصر

تحياتى

:)

zordeak يقول...

على فكرة انا وصحابى صورنا الصورة بتاعة الخبير الالمانى دى وكنا ناويين ننزلها

:D

وفكرة تقفيل المستوياات دى فكرة جامدة جداااااا

اللى غاويين الجيمز من امثالنا اكيد هيفهمو ده

اما دكتور السنان ده فاكيد مش ده قصده

لو متعرفش فمستشفى الجامعة فيها قسم لطب الاسنان وبيتعين فيه دكاترة اسنان بس قسم علاجى بس وليس تعليمى

هتلاقيه فى مبنى العيادات الخارجية بس مش فاكر فى الدور الكام

اشطة

غير معرف يقول...

اكيد دة راوند معروف جدا
دة العجل فى بطن امه....
مبروك تكسب معانا....
M.W

سنووايت يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.
سنووايت يقول...

كل الراوندات كدة
وخصوصا راوند النسا .. خنييييق