الأربعاء، أبريل ٠٩، ٢٠٠٨

حكاية كل يوم




نويت أزاكر..

صرصار دخللّي

هرش لي مخي

أعدت أفلّي..

* * * *

الطشت قاللي

يا حلو يا اللي

آعد تفلّي

إقفل كتابك

قوم إستحمّي

* * * *

رجعت أزاكر

أعدت أهابر

أنا جبت آخر

الجوع قرصني

ولا عدت قادر

* * * *

إسمع يا عقلي

هاعمل اللّلي

وأحفظ تملّي

لو كلت وجبة

وبعدين أحلّي

* * * *

آخر تمام

رز وحمام

أنا عقلي غام

قفلت الكتاب

ودخلت أنام..

* * * *


الجعرّ

هناك ١٥ تعليقًا:

غير معرف يقول...

تصبح ع خيــــــــر

استريحت والله

جامد جامد جامد
مان. ايف.

khobayb يقول...

هههههههههه

رهيبة

كالعادة يا نجم

غير معرف يقول...

يخرب بيت دماغك

غير معرف يقول...

جااااااااامدة

أول زيارة ليا للمدونة وإن شاء الله مش آخر زيارة

مش ممكن تشيلوا صورة طال طب اللي حاطينها دي؟!!!

د/اجدع بنوته يقول...

مشكله ياجعرررر بجد

ابداعك بقى ملوووووش حل

Mero.. يقول...

روعة روعة روعة..

l0ma يقول...

ههههههههههه اللة يخربيت عقلك واللة جامدة جدا بس على فكرة دى قصة حياة كل طالب من اول تالتة اعدادى مش بتوع طب بس وعموما تصبح على خير :]:]

سنووايت يقول...

النوم فيه سبع فوايد
وفي الحالة دي بالذات فوايده لا تعد ولا تحصي

الجواز و سنينه يقول...

يا عينى يابنى
كل ده بيحصلكم
ربنا يكون فى عونكم على كده
كويس برضوا انك رحت تنام

غير معرف يقول...

ايه التهريج ده

Unknown يقول...

هههههههههههه
نقس احساسى بس الفرق ان انا فى الثانويه العاميه والله يعينك
برب

كوارث يقول...

يحيا الشعر ..
كلماتك رائعة جدا جدا يا .. باشا
بلاش الجعر ده !!
ولات لازم لقب لكل واحد ؟
انا شهرتي الوغد على فكرة يعني
بس بجد .. اشعارك تحفة واوزانك تمام ..
متمكن ..
صدرلك دواوين قبل كده ؟

حمامة يقول...

فظييييييييييعه بجد

بنوتة من وسط البلد يقول...

انا اول مرة اجي
ومش عارفة انا جيت هنا ازاى


بس تسلم الايادى
واضح انك عامل دماغ دماغ يعنى


ويا سيدى من طلب العلا سهر الليالي
وشدد لحافة وقال وانا مالى :)

غير معرف يقول...

يا جعر باشا جامدة مووووت ومش جديد عليك كده طبعا ربنا يوفقك يا برنس